przejazd Porshe 911

Przejazd Porshe 911 – spora dawka adrenaliny

Na co dzień, jazda sportowymi samochodami nie jest osiągalna dla zdecydowanej większości. Nawet, jeżeli ktoś jest dumnym posiadaczem sportowego auta, to nie będzie miał okazji do tego, aby rozwinąć całkowitą jego moc na polskich ulicach. Tego typu rzeczy możliwe są tylko w specjalnie do tego wyznaczonych miejscach, najczęściej na torach sportowych. Osoby, które nie mają takich szybkich aut, mogą zdecydować się na przejazd Porshe 911, które wyzwoli w nich wielką moc adrenaliny, buzującej w żyłach.

Kultowy samochód sportowy

Powiedzieć, że Porsche 911 to samochód sportowy, to tak naprawdę mało (https://devil-cars.pl/jazda/porsche-911-carrera). To kultowa marka, model. Pierwsza generacja pojawiła się w roku 1963. Od 2018 roku produkowana jest ósma generacja tych pojazdów. Można by dużo mówić o tych samochodach. Niezależnie od tego, z którą generacją ma się do czynienia, można być pewnym tego, że zasiada się za kierownicą niesamowitego samochodu, który jest w stanie osiągnąć naprawdę wiele podczas jednej jazdy. Wystarczy, chociażby powiedzieć, że najnowsza wersja 911 Carrera do setki jest w stanie dojść 4,2s / [4,0s]. Jego prędkość maksymalna to 293 km/h. Maksymalna moc to 385KM / 283kW. Dane są naprawdę imponujące. Jest to tym bardziej dodatkowa zachęta do tego, aby chociaż raz w życiu móc sobie pozwolić na przejazd Porsche 911, które to zapewni ogrom wrażeń.

przejazd Porshe 911

Przejazd Porsche 911 po torze wyścigowym

Tego typu przejazdy dostępne są w formie vouchera, który można zrealizować na torze wyścigowym. Do wyboru są vouchery, które umożliwiają siedzenie za kierownicą samego pojazdu. Wymaganym warunkiem jest obecność prawa jazdy. Można również zostać pasażerem, ale samochód będzie prowadzony wtedy przez wykwalifikowanego kierowcę. Na tego typu jazdy umawia się w sezonie od maja do października, kiedy to ma się do czynienia z najbardziej sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi. Sam czas jazdy uzależniony jest po części od umiejętności kierowcy, a także od długości nitki toru, liczby zakupionych okrążeń, a także styl jazdy kierowcy samochodu.